شروع برنامه اصلی کلاس های آنلاین ماز


دانش آموزان عزیز

از  ۳۱ مرداد ماه هر هفته تا تموم شدن مباحث کنکور با شما هستیم

هر هفته، با برنامه مدون و کارشناسی شده، با بهترین اساتید ماز به خونه ی شماها میایم تا به راحتی از با کیفیت ترین تدریس دروس اختصاصی ویژه کنکور ۹۹ بهره مند بشید


برنامه هفتگی کلاسهاتون در ۴درس زیست شناسی،شیمی،فیزیک و ریاضی طبق عکس زیر خواهد بود و برنامه مباحث تدریس هم به شما ارائه خواهد شد تا بدونید که توی هر بازه زمانی قراره چه مبحثی تدریس بشه


کلاس های آنلاین ماز هر هفته سر ساعت  مشخص خودش، با جدیدترین و کاربردی ترین روش های آموزشی کنکور، همراه با جزوه، رفع اشکال، ارتباط با دانش اموز و آزمون هفتگی و تشویق نفرات برترِ هر آزمون، به صورت اختصاصی برای موفقیت شما در کنکور طراحی شده


دانش آموزانی که از اول تابستون با ما همراه بودن میدونن که ما چندتا مبحث کاربردی و جذاب رو برای مازی ها تدریس کردیم،از همون جلسات آزمون گرفتیم و...


 حالا رسیدیم به شروع اصلی کلاس ها

همه مباحث به صورت کامل، مفهومی  و ترکیبی تدریس میشه و از هیچ مطلب و فصلی به سادگی گذشته نمیشه


کلاس شما به صورت هفتگی هست اما بعضی جاها ممکنه ما به شما استراحت بدیم، فعلا تنها زمان استراحت شما هفته اخر شهریوره، بقیه روزها همراه با ما باشید و بترکونید!



آخرین فرصت ثبت نام با قیمت 1/5 میلیون در تمام دروس اختصاصی ثبت نام کنین!

برای ثبت نام کلیک کنید







دیدگاه های خوانندگان
شادمانه
1398/5/29 13:0:31
من کلاس شیمی ثبت نام کردم خیلی خوب بود دیشب فیزیک هم ثبت نام کردم. ایشاا میترکونین واقعا
دلارا ناصری
1398/5/29 19:41:11
ببخشید برای نظام قدیم هم کلاس انلاین با برنامه ریزی دارین؟
پاسخ ماز
بله که داریم :)
محمد
1398/5/30 1:2:58
کلاستدن جمع بندی سه سالِ با فقط مخصوص یه یالِ؟؟
پاسخ ماز
سه سال:)
Amirreza
1398/5/30 1:9:3
سلام کلاس پایه دهم و آزمون از کی شروع میشه
پاسخ ماز
سلام از مهر ماه :)
فرشته
1398/5/30 9:59:40
واسه کسایی که فقط ازمون اختصاصی ماز رو ثبت نام کردن هم کلاس انللاین هم میذارید؟
پاسخ ماز
سلام باید کلاس ها رو جدا ثبت نام کنید:)
وحیده آذرکردار
1398/5/30 11:6:42
سلام ببخشید من یک نفرو میشناسم واقعا توان مالی پرداخت هیچ هزینه ای برا آزمون نداره و بهترین درس رو داره توی مدرسه عادی درس میخونه حتی توان خریدن کتاب هم نداره .. من هم دانشجو هستم و نمیتونم کمکش کنم فقط دوتا کتاب براش خریدم نمیشه توی آزمون هاتون بورسیه ش کنید؟ کانون قلم چی شهرمون میکه چون پدر داره بورسیه ش نمیکنم و هزینه آزمونا هم زیاده و مستاجرم هستن پدرشون کارگره چطوری هزینه بدن! اگه میشه بورسیه ش کنید ممنون
پاسخ ماز
سلام می تونه درخواست بورسیه بده بررسی می کنیم :)
دلارا ناصری
1398/5/30 16:50:41
ببخشید میشه برای نظام قدیم کلاس انلاین شیمی و فیزیک و ریاضی هم بذارین ما نظام قدیمی ها امسال خیلی به کمک ماز احتیاج داریم مرسی از راهنماییاتون
فاطمه ۲۷