نحوه شرکت در همایش زیست شناسی ماز

سلام. از استقبال فراوان تون تشكر مى كنيم!

با پشتيبانى سرور كه صحبت مى كرديم مى گفتن فقط موقع پخش زنده فوتبال اين تعداد مراجعه كننده به صورت همزمان رخ مى ده!

ضمن عذرخواهی,  به علت هجوم کاربران (سی هزار کاربر!) به صورت هم زمان نتونسیتم به صورت لایو همایش رو برگزار کنیم. قسمت اول همایش رو اینجا میذاریم اما بقیه قسمت ها رو به صورت خصوصی برای ماز ها بارگزاری می کنیم. لینک مشاهده برای مازی ها و غیر مازی های ثبت نام کننده در همایش در صفحه خانه از حساب کاربری قرار داده شده. بنابراین به قسمت خانه در حساب کاربری تان مراجعه کنید. 


دانلود جزوه روز اول

جلسه اول همایش : 



 

اما از کلاس های آنلاین امسال (سال تحصیلی ٩۹-۹۸) که از هفته آخر تیر شروع میشه هم قابلیت رفع اشکال داریم، هم بازپخش، هم اینترنت نیم بها، هم جزوه، هم آزمون تو هر جلسه، هم جزوه کامل و هم خیلی چیزای باحال دیگه... 

که این کلاسا در تمامی دروس اختصاصی با کمترین هزینه ممکن برگزار میشه.

بعد از این همایش خواهید فهمید چجوری رتبه های برتر کنکور همیشه مازی بودند و هستند. 

با ماز آیندتو بساز!



دیدگاه های خوانندگان
کوشا کیانفر
1398/4/8 11:19:10
سلام. همایش جمع بندی رو نتونستم از سایت بیارم مشکل از سایت هستش یا من؟؟! انگار ترافیک زیاده نمیشه وارد قسما کلاس آنلاین شد
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
مهتا
1398/4/8 11:20:11
به به می بینم که ترگوندید من قسمت اول رو دیدم فعلا عالی بودید مرسی از اساتید ماز و از دکتر خیر اندیش و همچنین از خود ماز مرسی *----*
زهرا
1398/4/8 11:26:18
باسلام وخسته نباسید...من جزو گروهم ماز هستم وهمایش رو ثبت نام کردم اما الان اصلا تو حساب کاربری من گزینه کلاس آنلاین نیست...من چیکارکنم؟
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
محمد قلی زاده
1398/4/8 11:27:35
چرا وارد سایت نمیشه
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
روناک اسدی مریوانی
1398/4/8 11:31:26
همایش امروز عالی بود تا به اینجا سباس گزارم که تا به الان حمایت کردید ما رو و برای ما همایش رایگان گذاشتید. هیچ موسسه ای این کار رو نمی کنه . ممنون ماز
من نمیتونممم وارد شمممم کمک کنید
1398/4/8 11:32:29
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
حسین پور
1398/4/8 11:34:4
سلام ببخشید من وارد قسمت ازمون انلاین میشم اما هیچی نمیاد
پاسخ ماز
سلام آزمون امروز از ساعت 14 فردا تا 14 دوشنبه برگزار خواهد شد
فاطمه
1398/4/8 11:35:30
ببخشید،من هرچی روی کلاس انلاین کلیک می کنم ، هیچی نمیاره . یعنی به خاطر ترافیک بالاست ؟
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
آیناز جوادی
1398/4/8 11:39:13
ببخشید من هیچ قسمتی رو توی کلاس آنلاین مشاهده نمیکنم . چه کار کنم؟
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
فاطمه
1398/4/8 11:47:36
باسلام چرا وصل نمیشه؟
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
Farzane
1398/4/8 11:53:53
ببخشید همایش انلاین رو چرا برگزار نمیکنین؟
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
Mehdi
1398/4/8 12:3:40
از بس سایت شلوغه کل سیستماتون هنگ کرده
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
طاهری
1398/4/8 12:5:15
سلام سایتتون بالا نمیومد توی تایمی که برای همای گفتع بودین ما نتونستیم شرکت کنیم لطفا رسیدگی کنید
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
مريم رمضاني
1398/4/8 12:5:53
چرا اين همايش داره واسه من نمياد
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
مختاری
1398/4/8 12:6:14
ماهم خیلی ذوق زده بودیم ولی سایتتون مشکل داره و ما از صبح علافیم
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
1398/4/8 16:19:21
من هرکاری میکنم نیمیاد
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
hsti
1398/4/8 16:21:27
من اصلا نتونستم وارد سایتی ک گفتین بشم با هر سروری هم امتحان کردم نشد
پاسخ ماز
سلام وقت بخیر ضمن پوزش به علت هجوم سی هزار از کاربران به سایت, سایت موقتا دچار مشکل شده بود. مشکل هم اکنون برطرف شده است. قسمت اول و دوم کلاس ها در اپارات بارگزاری خواهد شد و لینک آن در کانال تلگرام قرار خواهد گرفت.
سارا
1398/4/8 16:34:53
سلام ببخشید هنوز قسمت انلاین واسه حساب کاربریم نیومده کمکم کنید لطفا
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
ایسان
1398/4/8 16:34:59
پس پارت سوم و چهارم امروز چی میشه؟ من بازم لینکی واسه ورود به کلاس نمیبینم :(
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
خسروی
1398/4/8 16:35:45
همایش امروز تعطیله؟بخدا 8 ساعته پای رایانه ام
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
فاطمه
1398/4/8 16:39:57
سلام.اگه بزارین تو آپارات که همه میرن میبینن پس چرا پول دادیم
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
Bahare ostadian
1398/4/8 16:45:14
سلام وقتتون بخیر هرچی رو قسمت کلاس انلاین کلیک میکنم هیچی نمیاد جیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
مریم
1398/4/8 16:46:29
سلام من صبح که اصلا نتونستم سایت new.biomaze.irروبازکنم. ساعت 3 هم که سایت مدرسه مجازی رفتم .همایش واسه کنکور98 بود ولی فقط سه فصل بود اون هم مربوط به یازدهم که قراربودتاساعت6 باشه ولی4/5تموم شد.رسیدگی کنید.قسمت 3و4 کلاس ها هم یرای من نیومد.
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
افشاری
1398/4/8 16:48:10
سلام،میشههمایش رو تو قسمت صفحه خودمون قرار بدین، ما موفق نشدیم وصل بشیم
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
mehrdad
1398/4/8 16:51:2
سلام منن میرم تو صفحه کاربریم ولی این گزینه ی کلاس انلاین که اون بالا گفتید رو نداره میشه راهنمایی کنید؟ تلگرام نداریم همشون فیلترن تنها امیدمون این همایشه واسه زیست ....ممنون
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
ممد
1398/4/8 16:58:4
کلی برنامه ریخته بودیم زیست رو جمع کنیم تمام امیدمان به باد رفت😢چه موقع بارگذاری میشه
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
محمد جواد روشنعلی
1398/4/8 16:58:6
سلام.من مگه ثبت نام نیستم.پس چرا در بخش کلاس آنلاین هیچ گزینه ای برای ورود به کلاس نیست
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
علی
1398/4/8 17:2:31
سلام و خسته نباشید لازم به ذکره هنوز مشکل برطرف نشده من مازی هستم و ثبت نام کردم در همایش اما کلاس انلاین میزنم هیچ چیزی برای مشاهده یا ... نمیاره صفحه سفید است این یعنی هنوز مشکل داره
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
zeinab
1398/4/8 17:2:37
سلام مشکل هنوز برطرف نشده؟اخه من هر کاری میکنم قسمت سوم رو هم نمیاره
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
زهره
1398/4/8 17:2:56
سلام در کلاس آنلاین من هیچ گزینه ای وجود نداره صفحه خالی میاره
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
zohre
1398/4/8 17:4:2
ببخشید من هیچ قسمتی رو توی کلاس آنلاین مشاهده نمیکنم . چه کار کنم؟
سارا
1398/4/8 17:7:2
سلام هنوز قسمت کلاس انلاین در حساب کاربریم نیامده لطفا درست کنین واسم
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
علی صالحی
1398/4/8 17:9:42
مطمینید آزمون انلاینی هم هست؟؟
پاسخ ماز
سلام آزمون فردا ساعت 14 تا دوشنبه ساعت 14 برگزار خواهد شد
xyz
1398/4/8 17:18:36
سلام وقتتون بخیر من وارد سایت شدم و تو حساب کاربریم هم کلاس انلاین هست اما وقتی بازش میکنم صفحه سفیده هیچی نمیاد الان تو تایم از ۱۶ تا ۱۸ هستیم و قرار بوده باشه کلاس چکار کنم؟؟؟؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
زهرا
1398/4/8 17:54:25
ببخشید سه تای قبلیو ندیدیم کی میدین لینک؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
1398/4/8 18:1:36
سلام خسته نباشید. چرا برای من کلاس انلاین نمیاد. من که عضو ماز هستم؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
1398/4/8 18:6:23
ببخشید ولی واسه من بازم نمیاره
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
محمد
1398/4/8 18:8:12
سلام چرا فقط قسمت ۱ و ۲ ؟من الانم نمیتونم وارد شم
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
1398/4/8 18:11:54
سلام برای من تو قسمت کلاس آنلاین چیزی نمیاره.چی کار باید بکنم؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
sara
1398/4/8 18:16:49
کلاسا تو همه ساعتایی که بالا نوشتین برگزار میشن؟ یا ساعت خاص دیگه ای داره؟
پاسخ ماز
سلام قسمت اول و دوم همایش در همین صفحه قرار داده شده. برای باقی آن نیز به زودی اطلاع رسانی می کنیم:)
سمیه
1398/4/8 19:1:2
ممنون بابت همایش خوبتون فقط کاش صداش واضح‌تر بود. اما دمتون گرم مرسی🍸
پاسخ ماز
حتما برای ویدیو های بعدی این موضوع را بررسی می کنیم. ممنون از شما
Faeze zare
1398/4/8 19:3:39
من الان قسمت اول رو دیدم با اینکه خیلی از صبح وقتم تلف شد ولی الان واقعا از دلم در اومد 😍😍😍😍😍😍 خسته نباشید واقعا😋❤️
مبین
1398/4/8 19:4:31
اقا مرسی از صبح استرس داشتم بخاطر همایش ولی الان حال کردیم با این تدریستون
1398/4/8 19:4:56
توروخدا با یه کیفیت بالاتری بزارین مثلن 720p، پدر چشممون دراومد چشممون کور شد با 480p !!!!
پاسخ ماز
حتما دوست عزیز این مورد را بررسی می کنیم.
راضیه
1398/4/8 19:6:44
Slmmmmm😍 maz bazm terekoooooond kkkkkkk😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
ساناز
1398/4/8 19:8:14
امروز خیلی منتظر بودم ناامید شده بودم دیگه ازتون🙁🙁ولی عالی بود مرسی کلی کیف کردیم
مهسا
1398/4/8 19:9:36
سلام، ببخشید همایش های فردا و پس فردا بصورت انلاین برگزار میشه؟یعنی نمیشه اونارو دانلود کرد و فقط باید همون ساعتی که گفته میشه همایش رو دید یا زمان های دیگه هم میشه دید؟
پاسخ ماز
سلام به زودی مشخص میشه تو همین صفحه و تو کانال و اینستا اطلاع میدیم
M
1398/4/8 19:9:51
از صبح منتظرشم که قرار بگیرههههه واقعا انتظار همینو داشتم سطح و کیفیتش عالییییی بوووود 😍😍😍😍😍
ali
1398/4/8 19:9:59
سلام خسته نباشید میخواستم بگم توو همایشتون انگار به نظام جدید خیلی بیشتر توجه شده
پاسخ ماز
سلام حتما این موضوع را بررسی می کنیم. روز اول مباحث مشترک نظام جدید و قدیم بوده است. اما حتما بررسی خواهیم کرد. ممنون از ارسال نظر :)
Ayda
1398/4/8 20:42:43
تا اینجا که عالی بود واقعا ممنون از زحماتتون
Sepide
1398/4/8 21:25:52
سلام.خسته نباشید همه چی در همایش عالیه فقط صدای استاد ها به خصوص اقای فرهمند نیا کمه لطفا رسیدگی کنید.مرسی
مونا
1398/4/8 23:48:2
سلام همایش عالی بود واقعا خسته نباشید مرسی از ماز مرسی از مدرسین مرسی که انقد خوبین
رضا قادری
1398/4/10 11:31:9
باسلام این همایش برای غیر مازی ها رایگان نیست؟چرا تو صفحه اصلی نیست؟
پاسخ ماز
سلام خیر برای غیر مازیها رایگان نیست
محمد عرفان
1398/4/11 13:48:36
سلام کلاس انلاین با استودیو جدید از کی شروع میشه
پاسخ ماز
سلام به زودی در تابستان دوست عزیز
یک دیدگاه در مورد این مطلب بنویسید
تمام خبر ها
  • روش مطالعه درس شیمی

  • چگونه از مطالعه خود بازخورد بگیریم؟ (2)

  • تحلیل آزمون های آزمایشی زیست شناسی (جلسه3)

  • چگونه از مطالعه خود بازخورد بگیریم؟ (1)

  • درس سلطان

  • راهنمای تصویری شرکت در کلاس آنلاین ماز

  • چند نکته ساده اما کاربردی در خواندن زیست

  • چگونه ادبیات بخوانیم؟

  • سر جلسه‌ی آزمون چه چیزی یاد می گیریم؟


  • شروع برنامه اصلی کلاس های آنلاین ماز

  • مصاحبه امیررضا بسکابادی رتبه 6 کنکور تجربی 98 با ماز

  • چرا برای موفقیت در کنکور باید در آزمون‌های ماز شرکت کنید؟

  • نمونه کلاس های آنلاین یازدهمی ها

  • نمونه کلاس های آنلاین دهمی ها

  • مناظره انتخاب رشته ماز

  • تحلیل آزمون های آزمایشی زیست-جلسه اول

  • مصاحبه محسن راستکار رتبه 2 کنکور تجربی 98 با ماز

  • مصاحبه امیرحسام زارع رتبه 10 کنکور تجربی 98 با ماز

  • مصاحبه ریحانه فرخی ملکی رتبه 8 کنکور تجربی 98 با ماز


  • همایش انتخاب رشته ماز

  • مصاحبه فرهنگ امیری رتبه 3 کنکور تجربی 98 و گلسا مصباحی رتبه 7 کنکور تجربی 98 با ماز

  • مصاحبه سیدمهدی زارع زاده رتبه 10 کنکور تجربی 98 با ماز

  • مصاحبه سیاوش کیانپور رتبه 9 کنکور تجربی 98 با ماز

  • مصاحبه ایزدمهر احمدی نژاد رتبه 1 کنکور تجربی 98 با ماز



  • توَرُّق چيست؟


  • پیوستگی در مطالعه: راز پنهان موفقیت در کنکور! چرا و چگونه؟!

  • تطابق آزمون های آنلاین ماز با کنکور 98

  • مصوبه جدید برای داوطلبان کنکور۹۹

  • دین و زندگی مهمترین درس عمومی بعد از ادبیات

  • نمایش نمونه کلاس آنلاین شیمی ماز - استاد مومن زاده

  • نکات کلیدی و مهم برای موفقیت در کنکور

  • یاد بگیرید هر سوال را تا آخر بخوانید!!

  • فراموش کردن مطالب


  • متود های تقویت حافظه



  • مسئله‌ی وسواس در مطالعه

  • نکات روز کنکور

  • چند نکته پیرامون آزمون دادن

  • چگونه تمرکز خود را افزایش دهیم؟

  • چند نکته پیرامون تندخوانی

  • تخلفات کنکور سال 98 نظام جدید در درس عربی


  • تحلیل شیمی کنکور ریاضی نظام جدید کنکور سراسری۹۸

  • ۷ نکته ی کاربردی و مهم سر جلسه ی کنکور

  • روز کنکور با ماز !

  • روزهای آخر سال کنکور

  • هفته آخر کنکور

  • تو آخرین گام کنکور (هفته آخر) چکار باید کرد؟

  • نحوه شرکت در همایش زیست شناسی ماز

  • چگونه زیست را ترکیبی بخوانیم؟

  • استرس و حواس پرتی سر جلسه آزمون خود را کاهش دهید

  • نكاتی در مورد شب قبل از كنكور

  • آیا من تمام مطالبی را که می خوانم در جلسه کنکور به یاد خواهم داشت؟

  • مخصوص دوستان غیر کنکوری

  • چنتا نکته ی مهم در رابطه با درس شیمی کنکور

  • غلط کم تر بزنید، تراز بیشتر داشته باشید!

  • پنج نکته برای افزایش سرعت تست‌زنی

  • استراحت اضطراری

  • به سرنوشت ساز ترین سال زندگی تان خوش آمدید