هدیه ماز به شما!


هدیه ماز به مازی ها



برای ثبت نام رایگان در این همایش به صفحه خانه در حساب کاربری تان مراجعه کنید.


هدیه ماز به تمام دانش آموزان حتی غیر مازی ها





   برای ثبت نام به صورت رایگان کلیک کنید





دیدگاه های خوانندگان
نازگل
1398/3/3 3:33:2
سلام،خسته نباشید ببخشید این همایش رایگانی که گفتید در کدوم شهر برگزار میشه؟ چه تاریخی؟
پاسخ ماز
سلام به صورت آنلاین برگزار میشه. 3,4 و 5 تیر ماه
1398/3/3 14:29:4
بی صبرانه منتظر همایشتون هستیم. ممنون ماز
1398/3/3 14:30:54
امسال هم قطعا مثل سال قبل پیشبینیتون فوق العاده خواهد بود :)
رضایا
1398/3/3 20:52:16
واقعا رایکانه؟ بابا دمتون گرم😍
شقایق
1398/3/3 21:23:12
سلام . کجا میتونیم این همایشو ببینیم؟
پاسخ ماز
سلام در سایت live.biomaze.ir
دمتون گرم
1398/3/3 22:38:11
یک مازی
1398/3/4 3:32:55
ماز چقدر خوبه ایشاااااا مبارکش باد 😂😂😂😂😂😂😍😍
علی
1398/3/4 18:33:29
سلام برای همایش که هزینش 249 هست از کجا باید ثبت نام کنیم؟
پاسخ ماز
سلام در صورتی که مازی هستید برای ثبت نام رایگان به قسمت خانه در حساب کاربریتان مراجعه کنین در غیر این صورت به فروشگاه سایت مراجعه نمایید
Sara
1398/3/4 18:35:52
Slm... Hamayesh koja faal mishe??? Toye hesab karbarimon??? Kodom ghesmatesh???
پاسخ ماز
سلام در صورتی که مازی هستید برای ثبت نام رایگان به قسمت خانه در حساب کاربریتان مراجعه کنین:)
ماهان
1398/3/4 18:42:31
سلام. خسته نباشید.. همایش هم مثل کلاس های آنلاین بازپخش داره؟؟؟ و همچنین ساعت برگذاریش به چه صورته؟؟🤔
پاسخ ماز
سلام بلی تکرار هم دارد. ساعت برگزاری به زودی اعلام میشود
30na
1398/3/4 18:44:0
بچه های مازی دیگه نیاز نیست برای همایش ثبت نام کنن؟؟؟ یعنی خودکار قرار میگیره یا یه ثبت نام رایگان داره؟؟
پاسخ ماز
سلام در صورتی که مازی هستید برای ثبت نام رایگان به قسمت خانه در حساب کاربریتان مراجعه کنین:)
Ava
1398/3/4 19:51:35
سلام این 249 تومن برای هر سه روز با هم هست دیگه؟؟؟
پاسخ ماز
سلام بله دوست عزیز
ارزو
1398/3/4 19:53:49
سلام.. از کجا میتونیم همایش رو ثبت نام کنیم؟؟؟ من توی فروشگاه سایت نگاه کردم ندیدم
پاسخ ماز
سلام در صورتی که مازی هستید به قسمت خانه در حساب کاربریتان مراجعه کنین:)
سمانه
1398/3/4 19:56:4
واقعا ممنونم... دلم میخواست توی همایش ها شرکت کنم ولی خب شرایطش رو نداشتم... مرسی که اینقدر خوبید🌹🌹🌹
فرزاته
1398/3/5 16:40:26
ببخشید مازی به چه کسی گفته میشود من در ازمونهای جامع شبیه ساز کنکور شرکت کرد م ایا من مازی به حساب میام یا نه
پاسخ ماز
سلام بلی مازی به حساب می آیید:)
1398/3/5 17:23:24
این همایش برای نظام جدیداست؟؟ نظام قدیم چی پس؟؟
پاسخ ماز
سلام روز اول همایش به مباحث مشترک بین نظام قدیم و جدید پرداخته می شود
وظیفه
1398/3/5 19:16:49
واقعا ممنونم ....همیشه سوپرایزمون کردین❤❤❤❤
علی
1398/3/5 20:53:56
ویدئوش ذخیره میشه؟ برا مازی ها
پاسخ ماز
سلام بلی
ftm
1398/3/5 21:46:21
سلام وقتتون بخیر. من نظام قدیم هستم‌. میشه فقط برای روز اول همایش ثبت نام کرد؟ اگه اره هزینش چقدر میشه؟؟
پاسخ ماز
سلام در صورتی که مازی هستید نیازی به ثبت نام ندارید. در صورتی که مازی نیستید و نظام قدیم هستید درخواست خود را به تلکرام M_vzi ارایه دهید.
1398/3/5 22:33:26
سلام ببخشید چطوری باید تو همایش ثبت نام کنم
پاسخ ماز
سلام اگه مازی هستین برای دریافت لینک ثبت نام به قسمت خانه در حساب کاربری مراجعه کنین اگه مازی نیستین به فروشگاه سایت برید و ثبت نام کنین:)
حسین محمدی
1398/3/6 0:27:20
سلام وقت بخیر تاریخ برگزاری همایش مشترک نظام قدیم و نظام جدید ، 3 تیر میشه . درسته ؟
پاسخ ماز
سلم بلی :)
هدیه
1398/3/6 0:37:47
آقا مرسی بابت این همایش ولی واقعا رایگانه!😍🤗ممنون واقعا... خداییش استرس واسه زیستم ندارم اصلا...
شایان
1398/3/6 13:28:53
سلام ماز خسته نباشید.ببخشید برای من که دهمی هستم و امسال در ماز بودم هم شامل میشه؟
پاسخ ماز
سلام بلی برای دریافت لینک ثبت نام به قسمت خانه در حساب کاربری مراجعه کنید:)
1398/3/9 0:6:6
سلام ببخشید این همایش فقط برای کنکوری هاست؟ ماکه یازدهم هستیم بخوایم شرکت کنیم باید چیکار کنیم؟
پاسخ ماز
سلام می توانید شرکت کنید به قسمت خانه در حساب کاربری مراجعه کنید
امیرحسین
1398/3/10 19:36:36
سلام برای ما مازی ها برای ثبت نام در همایش جمع بندی ۳ و ۴ و۵ تیر بعد از مراجعه به حساب کاربری چیکار کنیم؟ در قسمت فروشگاه فقط قرار بدیم و انتخاب کنیم و بره تو لیست فاکتور ها و ولش کنیم یا نه کار دیگه ای لازمه ؟
پاسخ ماز
سلام روی گزینه دریافت رایگان کلیک کنید
Faeze
1398/3/10 20:18:32
من ازخیلی وقت پیش مازی بودم.چرا وقتی توی حساب کاربری هستم فقط ۱۰%تخفیف میاره و همایش رایگان نیست و همون ۲۴۹ تومنه؟
پاسخ ماز
سلام لطفا جهت رفع مشکل با شماره 07132263089 تماس بگیرید.
1398/3/11 1:33:30
سلام یعنی تو سایت باید ببینیمش یا اینکه تو شهر ها برگزار میشه
پاسخ ماز
سلام به صورت آنلاین از سایت دوست گرامی
Fateme