ماز در یک نگاه


✔️ شما می توانید مصاحبه با رتبه های برتری را که در چند سال اخیر مازی بوده اند  مشاهده نمایید.  برای مشاهده کلیک کنید.

✔️ ماز توانسته است در چند سال اخیر کنکور را پیشبینی کند.  شما می توانید فایل های تطابق ماز با کنکور را مشاهده کنید.  برای مشاهده کلیک کنید.

✔️ صحبت های دکتر موسوی پیرامون اصلی ترین علت عدم موفقیت دانش آموزانی که با وجود مطالعه زیاد نتیجه مطلوب کسب نمی کنند.  برای مشاهده کلیک کنید.

✔️ ماز همچنین کتاب های زیادی تالیف کرده که پرفروش ترین کتاب ها در کشور بوده اند! برای مشاهده لیست این کتاب ها کلیک کنید.

✔️ متن خبرگزاری های رسمی کشور همچون ایسنا و... پیرامون  رتبه های برتر و پیش بینی کنکور توسط ماز.  برای مشاهده آن کلیک کنید.

✔️ همچنین ماز هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان را بورسیه می کند. در سال 97-98 بیش از دو هزار نفر را بورسیه کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید. 

✔️ از دیگر خدمات رایگان ماز کانال تلگرامی مشاور ماز @moshaverbiomaze می باشد که در این کانال به رایگان به سوالات مشاوره ای دانش آموزان توسط اساتید ماز پاسخ داده می شود. 

✔️ برنامه آزمون ها با برنامه ی آزمون های آزمایشی هماهنگ می باشد. آزمون ها از ساعت 14 چهارشنبه ی قبل از برگزاری آزمون های آزمایشی آغاز شده و ساعت 14 پنجشنبه اتمام خواهد یافت. کلاس های آنلاین ماز نیز به صورت هفتگی برگزار می شود. 


✔️ ماز در سال 98-99 برای پایه های دوازدهم تجربی ,یازدهمی ها و دهمی ها محصولات زیر را ارایه می دهد:


آزمون های آنلاین زیست شناسی 

آزمون آنلاین اختصاصی ماز 

کلاس آنلاین زیست شناسی 

کلاس آنلاین اختصاصی ماز 


✔️ ماز در سال 98-99 برای پایه  دوازدهم ریاضی محصول زیر را ارایه می دهد:


آزمون آنلاین اختصاصی ماز 

کلاس آنلاین شیمی

کلاس آنلاین فیزیک

✔️ ماز در سال 98-99 برای کنکوری های نظام قدیم محصولات زیر را ارایه می دهد:


آزمون های آنلاین زیست شناسی 

آزمون آنلاین اختصاصی ماز 

کلاس های آنلاین زیست شناسی



   برای  اطلاعات بیشتر درباره محصولات و ثبت نام کلیک کنید


 



free web toolsHtml Codes
دیدگاه های خوانندگان
1398/1/26 6:45:10
سلام. بورسیه سال آینده از کی شروع میشه؟ ممنون که به فکرمون هستید
پاسخ ماز
سلام بعد از کنکور 98
1398/1/26 6:45:53
کیفیت آزمون هاتون خیییلی عالیه. ممنون ماز
1398/1/26 6:47:2
آزمون های سال آینده از کی شروع میشه؟ ما بی صبرانه منتظریم :)
پاسخ ماز
سلام برنامه آزمون ها در تابستان قرار داده می شود ممنون از شما دوست عزیز
Mohsen
1398/1/26 11:14:31
سلام. از همه ی زحمتایی که میکشین ممنونم ماز بهترینه😍
مریم
1398/1/26 11:16:10
آزمونها و کلاس ها از چه تاریخی شروع میشن؟ 😍 از الان میتونیم ثبت نام کنیم؟
پاسخ ماز
سلام برنامه آزمون ها در تابستان قرار داده می شود. بلی دوست عزیز
راضیه
1398/1/26 11:20:5
من چند ساله مازی هستم.. توی درس زیست خیلییی پیشرفت کردم با کلاسها و آزمونها... فقط این آزمون اختصاصی برای زیست شناسی هست؟
پاسخ ماز
سلام دوست عزیز برای تمامی دروس اختصاصی. و 7 مرحله دروس عمومی در آزمون های جامع نیز داریم
ساناز
1398/1/26 13:59:53
بابت برنامه مطالعاتی ممنون و اینکه واقعا خوبه !!!مرسی!!!
مهدی
1398/1/26 14:1:44
سلام من از بورسیه های شما هستم، ممنونم و اینکه برای بورسیه سال اینده برای خواهرم کی باید اقدام کنیم؟
پاسخ ماز
سلام بعد از کنکور 98
شیما
1398/1/26 14:4:28
ازمونها رو میشه بدون هیچ منبع دیگه ای برای کنکور استفاده کرد؟یا منابع دیگری احتیاج داریم؟!؟!
پاسخ ماز
سلام بلی دوست عزیز آزمون ها کامل اند
پرنیا
1398/1/27 3:1:18
سلام ببخشید کلاس های اختصاصی تجربی از کی شروع میشه؟
پاسخ ماز
سلام برنامه کلاس ها در تابستان در سایت گذاشته می شود:)
المیرا
1398/1/27 3:3:43
ماز جون سلام برای ثبت نام توی ازمون هاتون باید چیکار کنیم؟ یعنی چجوری میشه ثبت نام کرد؟
پاسخ ماز
سلام به فروشگاه سایت مراجعه کنید دوست عزیز:)
امیر ارسلان
1398/1/27 3:7:42
اقا برا کنکور۹۸- ۹۹ هم بورسیه دارید؟مثل امسال؟
پاسخ ماز
سلام بلی دوست عزیز
امیرالماس
1398/2/17 22:25:54
باسلام در کنکور 99 برنظام قدیمی های رشته انسانی چه برنامه هایی دارید
Neda sadri
1398/4/17 17:7:11
خسته نباشید خواستم بدونم آزمونهای ماز فقط بصورت آنلاین برگزار میشه در شهرستانها؟ و اینکه کارنامه آزمون رتبه دانش آموز در کشور رو اعلام میکنه؟
پاسخ ماز
سلام در برخی از شهر ها آزمون به صورت حضوری برگزار می شود. کارنامه رتبه شما را در شهر, استان و کشور و همچنین زیر گروه های رشته تان مشخص می کند
majid
1398/4/20 16:23:51
سلام . من پارسال بورسیه بودم . میخام یه سال دیگه برا کنکور بخونم . میخاستم ببینم دوباره برا امسال هم کد بورسیه داده میشه بهم
پاسخ ماز
سلام می بایست مجدد درخواست بورسیه دهید
نیلوفر
1398/5/30 17:31:41
چ جوری بایدعضوبشم
پاسخ ماز
با ما تماس بگیرید تا راهنمایی تون کنیم :) 07136288585
ژوژو
1398/5/30 19:11:45
سلام من دوازدهم ریاضی هستم ایا کلاس برای دروس اختصاصی رشته من وجود داره
پاسخ ماز
سلام می توانید در دروس مشترک با تجربی ها مثل فیزیک و شیمی ثبت نام کنید :)
یک دیدگاه در مورد این مطلب بنویسید
تمام خبر ها

گروه آموزشی ماز

اینستاگرامآپاراتlogo-samandehi

کلیه حقوق این وب سایت برای گروه آموزشی ماز محفوظ است